Nieuws
Vanaf maandag 6 mei a.s. start onze huisartsenpraktijk met een nieuwe digitale oplossing. Met deze oplossing kunt u makkelijk online contact opnemen met onze praktijk. De oplossing is veilig, getest en voldoet aan de huidige wetgeving. We willen u vragen voortaan de digitale oplossing te gebruiken om contact op te nemen met onze praktijk. Wij willen dus liever dat u de digitale oplossing gebruikt dan dat u ons belt. Als het echt niet lukt, mag u ons altijd bellen.
Welke voordelen zijn er voor u?
1.
U kunt altijd digitaal contact opnemen met ons.
2.
U hoeft niet te wachten aan de telefoon.
3.
We zorgen dat de juiste persoon u helpt.
4.
U heeft onbeperkte tijd om uw vraag te typen.
5.
Met dit systeem kunnen we u beter helpen.
Hoe kunt u de digitale oplossing gebruiken?
1.
Klik op ‘Klinik Access – stel eenvoudig uw zorgvraag’ in de app MijnGezondheid.NET-/MGn.
2.
Klik op onderstaande link.
https://access.nl.klinikhealthcaresolutions.com/contact/huisartsenpraktijk-de-rode-schouw
3.
Of via de onderstaande QR-code.
Wanneer krijgt u antwoord?
–
Op werkdagen binnen 24 uur.
Op basis van uw klachten kijken wij naar een passende oplossing of afspraak. Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is, zodat we u goed kunnen helpen. U kunt ook een afspraak maken voor een klacht waarvoor u vaker naar de huisarts komt of een vraag stellen. In dat geval hoeft u niet alle vragen te beantwoorden. Op de website staat meer informatie over dit nieuwe systeem. Wij hopen u met deze online triage tool nog beter van dienst te zijn, en de bereikbaarheid van onze huisartsenpraktijk hiermee te vergroten.
Het is voorlopig niet meer mogelijk om online mbv MGN een afspraak te maken of een vraag te stellen.